4025021402 |
Darija (àrab dialectal marroquí) i a la perspectiva intercultural als centres educatius. Nivell 2 |
2020-2021 |
Curs telemàtic (en línia asíncron). Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària |
|
|
|
7/10/2020 - 25/11/2020 (20 hores) de 17:15h a 19:15h |
|
CRP del Vallès Occidental II |
|
Alcoi, 57 (Terrassa)  |
|
|
Format |
En línia |
Sincronicitat |
Asíncron |
Organització |
Servei Educatiu Vallès Occidental II
|
| |
|
Activitat en format virtual.
|
| |
Accessos |
Veure plànol
|
|
|
Descripció i Metodologia: |
El curs es basa en un enfocament imminentment pràctic i oral, prioritzant la pràctica oral de darija, a partir de les demandes expressades per les persones participants, per a utilitzar fórmules educatives en context educatiu per a interactuar amb persones (infants, joves i adults) en context educatiu.
En el curs, s'aprofundirà, mitjançant exercicis pràctics, en com aplicar la perspectiva intercultural en activitats que es plantegin a l'aula o al centre educatiu.
Calendari de sessions:
Sessió 1 dimecres 07/10/2020 17.15 h 19.15 h
Sessió 2 dimecres 14/10/2020 17.15 h 19.15 h
Sessió 3 dimecres 21/10/2020 17.15 h 19.15 h
Sessió 4 dimecres 28/10/2020 17.15 h 19.15 h
Sessió 5 dimecres 04/11/2020 17.15 h 19.15 h
Sessió 6 dimecres 11/11/2020 17.15 h 19.15 h
Sessió 7 dimecres 18/11/2020 17.15 h 19.15 h
Sessió 8 dimecres 25/11/2020 17.15 h 19.15 h
|
| |
Objectius |
- practicar les fórmules bàsiques de comunicació apreses en el curs d'iniciació
- consolidar els aprenentatges assolits en el curs d'iniciació
- comprendre i utilitzar expressions d'ús freqüent
- assolir estratègies de pronuncia
- aprofitar la diversitat cultural com a font d'enriquiment
- aplicar la perspectiva intercultural a l'aula, en activitats concretes dissenyades durant el curs.
- aplicar aquests recursos a la pràctica docent i al centre educatiu.
|
| |
Continguts |
- practicar les fórmules bàsiques de comunicació apreses en el curs d'iniciació
- consolidar els aprenentatges assolits en el curs d'iniciació
- comprendre i utilitzar expressions d'ús freqüent
- assolir estratègies de pronuncia
- aprofitar la diversitat cultural com a font d'enriquiment
- aplicar la perspectiva intercultural a l'aula, en activitats concretes dissenyades durant el curs.
- aplicar aquests recursos a la pràctica docent i al centre educatiu.
|
| |
Observacions |
Aquest curs combina 6 sessions de formació en darija i 2 sessions de formació en perspectiva intercultural aplicada a l'aula, per part de diferents professionals.
NO PRESENCIAL.
|
| |
Formador/a |
Organització: Servei de Ciutadania (Ajuntament de Terrassa)
|
| |
Avaluació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores de la formació
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència a un mínim del 80% de les hores de la formació
|
| |
Persones destinatàries |
Activitat pel professorat en general (primària, secundària, graus...), d'escola pública, concertada o privada, també a professorat d'escoles d'adults i del Consorci per a la Normalització Lingüística, que hagi cursat «iniciació al darija» o tingui coneixements bàsics en aquesta llengua.
|
| |
E-mail |
crp-terrassa@xtec.cat
|
| |
|
|